De 'appel' valt niet ver van de boom!
Timeless Events viert einde van dit jaar haar 15-jarig jubileum! de tijd gaat hard als je er niet bij stilstaat. Van het organiseren van publieke evenementen is onze core-business al een ruime tijd geleden verschoven naar het organiseren van zakelijke evenementen en de totale ontzorging van onze opdrachtgevers.
Nooit gedacht dat we 3 jaar geleden ook nog een bedrijf zouden oprichten die ons evenementenbureau zo zou versterken. Uiteraard was dit wel het idee, maar dat de ontwikkeling hiervan in zo’n rap tempo zich voortzet heb ik niet zien aankomen.
waar we zijn begonnen met het samenstellen en leveren van BBQ boxen, hebben we nu een cadeauportaal ontwikkeld, waarmee wij geautomatiseerd cadeauboxen en (gepersonaliseerde) relatiegeschenken kunnen versturen binnen een eigen omgeving in ons portaal voor onze opdrachtgevers.
Deze unieke kruisbestuiving van onze twee bedrijven Timeless Events en De Bestelbox wordt steeds sterker en het doel van beide bedrijven is identiek; ‘mensen blij maken’. Een mooi voorbeeld bij één van onze opdrachtgevers is dat wij vorig jaar mei hun personeelsfeest voor 2000 genodigden mochten organiseren en afgelopen kerst 3000 kerstpakketten mochten verzorgen!
Dat is het leuke aan ons werk… wij mogen elke dag weer een lach op de gezichten toveren van zowel de opdrachtgevers als hun medewerkers, relaties en klanten.
Ben je ook op zoek naar totale ontzorging voor jouw evenementen of wil je ontdekken hoe we je kunnen ondersteunen? Neem contact met mij op en ik kom graag langs voor een kop koffie om kennis te maken en de mogelijkheden te bespreken.
Jesper Hogedoorn
Algemeen Directeur
17-02-2024